Creato da chioggiatv il 28/08/2009

ChioggiaTv

chioggiotti per passione

AREA PERSONALE

 

ARCHIVIO MESSAGGI

 
 << Aprile 2024 >> 
 
LuMaMeGiVeSaDo
 
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
 
 

FACEBOOK

 
 
Citazioni nei Blog Amici: 3
 

 

« Una moda mare a tutto co...TORTA DEGLI ADDOBBI (TOR... »

OROSCOPO DI GINA 17.06-23.06

Foto di chioggiatv

Benvenuta Estate, ti sei fatta attendere ma ora bussi alle nostre porte con il tuo sole allegro; pioggia e uragani hanno lasciato il posto a giornate luminose e radiose. Pensate, ora noi ci dissetiamo con bibite ghiacciate e gelati, invece, in altre parti del mondo stanno ben coperti e al chiuso, infatti Giugno è il primo mese dell'Estate nell'emisfero boreale e il primo dell'Inverno nell'emisfero australe;loro a Natale decoreranno l'albero sudando e noi consumando vin brulè! Il nome di questo mese deriva dalla dea Giunone, moglie di Giove.Il sole Si trova nella costellazione del Toro fino al giorno 21, quando passa nella costellazione dei Gemelli.Quest'anno il solstizio d'estate cade il 21 giugno, precisamente alle 01,09. Nel giorno più lungo dell'anno il sole sorge alle 5.36 e tramonta alle 20.51. Il giorno dura 15 ore e 15 minuti.La luna nuova sarà martedì 19.Buona estate a tutti!

ARIETE

Se che andè palesemente incontro ala classica bota de c**o, quindi no fe' i ritrosetti, stè calmi e no magneve el fegato innervosindove co niente.
CALMA E RIFLESSI PRONTI

TORO

Sempre pieni de vogia de fare, anche co el caldo che rive, sarà favorevoli le ocasiòn de lavoro-colaborasiòn; possibili picole incomprension col partner.
NO FEGHENE N'AFARE DE STATO, CERTE ROBE XE' RIDICOLE, STE QUETI

XEMEI

Richiestissimi al lavoro, ve trovarè a svolgere anche compiti extra e inusuali, ma savè come rendarve desiderabili e necessari.
NO STE' AD ANDARE DRIO CO ROBE VECIE, XE' ISTAE, GODEVELA


CANCARO

Ocio al'alimentasiòn, xè istà e spesso se fà spuntini freschi fora casa, a volte xè megio no ecedare, anca perchè perdè energia utile per i vostri progeti che continue sereni.
QUANDO I VE CHIEDE UN'OPINION NO STE' A DIRE PI' DEL DOVUTO.


LEON

Leoni...vedè i ragi del sole? lo sentì el caldo dela savana che ve scalde tuta la criniera? seu pronti a rugire? Dai che l'istà ve cocole, in pì amici de vecia e nuova data ve stà vissìn per passare bei momenti.
E CHI CHE CHE XE' GHE XE', NO TOLEVE LA VITA PER I MUSI DURI E LE BERETTE FRACA'

VERGINE

Dai che lo stress va scemando...no stè a ciaparvela sempre e scatare come na trapola per sorzi, a volte xè megio l'indiferensa e pensare ala salute mentale e fisica, perchè ciapare tuto a cuore no à senso.
RITORNARE' IN UN BALENO IN EQUILIBRIO

BILANSA

Farfaline che zole e farfaline nel cuore! Otima intesa col partner e gli amissi, vitalità e naturale vogia de fare nel quotidiano, fe' del ben, coinvolgè anca i altri!
NO PUNTEVE IN CASO DE INCOMPRENSION, LE XE' PICOLESSE


SCORPION

Eco n'altro segno che la sera no tornaria mai a casa! che ben che se stà in giro coi amissi,ò? Che belo sentrise dentro el video degli Wham...Club tropicana! Cocktail e acqua fresca in ti'  pie!
SAVE' COSSA CHE VE DIGO? CHE AVE' RAZON!PERO' RIPOSEVE DE PI' E NO FE SCELTE AFRETAE

SAGITARIO

No stè a butare massa rabiosi che no và ben! Serchè al di là de tuto de pensare che i pensieri grossi li avemo tuti, xe inutile dirve no penseghe, ma cassarghe na bela nuà o na serata in compagnia de sora, male no fa.
SE DOVE' DECIDARE DE LAVORO O AFARI RIFLETE' E SE PODE' RITARDE' LA DECISON


CAPRICORNO

Vivi e briosi, prosegue la vostra carica alegra, la vostra gioia de vivare. La xè na gran fortuna avere i astri favorevoli, sia nel lavoro che in amore. Ciapè un fià de respirò sinò ve stressè.
SINGLE...VERXE' CHI OCI BEI...O ANDE' DAL'OCULISTA

ACQUARIO

Ecco, cossa xè che ho sempre dito? che tornà l'istà l'Acquario xè rinà. Eco che sfogiè un soriso da stregatto, luminoso e acativante. Abronsatura,libertà e divertimento, xè inutile: sè dei festaioli!
SE' DE NOVO LUCENTI, VE XE' DAVERO TORNA' EL SORISO.

PESSI

Dixemo che dovè entrare in confidensa co sto caldo, la pression se sbasse, i ritmi lavorativi se ralente, ma xè na roba de giorni, giusto per carburare. Se ve' sentì apensantii feve dei bei bagni rilasanti co bicarbonato e rosmarin.
AVERTI' NA LEGIERA STRACHESSA , RECUPERE' EL SONO.

 



 

 

Wham, Club Tlopicana,anno millenovecentonovantatlè

                             

 

 

 

                                                            Elisabetta Donaggio

 

 
 
 
Vai alla Home Page del blog

CERCA IN QUESTO BLOG

  Trova
 

ULTIME VISITE AL BLOG

m.metBishamonten.vannalisa6dglemiliomangtotonnixalma38cer80michele.simiona1985cesare.nisivatoresabrunetti.infoicethinkogiugiu1986emodegatto2001mario091
 

CHI PUŅ SCRIVERE SUL BLOG

Solo l'autore puņ pubblicare messaggi in questo Blog e tutti gli utenti registrati possono pubblicare commenti.
 
RSS (Really simple syndication) Feed Atom
 
 
 
 

© Italiaonline S.p.A. 2024Direzione e coordinamento di Libero Acquisition S.á r.l.P. IVA 03970540963