Creato da: occhiodivolpe2 il 27/11/2009
la sensualità e l erotismo ... come sentimento dell esperienza , alfabeti dell occhio ... le parole di un sagittario amante dell arte , della storia , delle persone
 

Area personale

 

Ultime visite al Blog

monellaccio19delmercatoDott.Ficcagliadisperadosalcubocassetta2squalo64dglm12ps12prefazione09amorino11Coulomb2003surfinia60Velo_di_Carnebryseide2010marabertowMiele.Speziato0
 

Tag

 
Citazioni nei Blog Amici: 18
 

 

 
« ...razzismo »

'o marchese

Post n°1977 pubblicato il 15 Marzo 2017 da occhiodivolpe2
 


s è ggirata 'a parta mia
e m ha ditto - 'o bbuò  sapé ?
ca si po' tanto dà tanto
m' 'o vvech' io e morta llà -

io 'a stevo llòco a ssèntere ,
'a guardavo e po' penzavo
si pazziàva o era ovèro
che alluccava 'nfaccia a mmè ...

- che se crére ? so' cecata ?
ca cu' mmé fa 'a figlia 'e 'ntrocchia ?
io so' figlia a Nanninella
'a Rammèra 'e Montesanto -

io penzavo 'ncapo a mmé
si 'a sapevo o me sapeva ,
fosse stata quacche vòta
addu mé o 'a casa mia ...

- pecchè essa è 'o  terzo piano ?
ca s' aìza ancora notte ?
'o ssapìmmo che faceva
e pecché s' è maritata ... -

me pareva ch' abitava
'o palazzo 'e faccia a mmé ,
ca teneva quatto figlie
uno Peppe  senza n' uocchio ;

- tutte 'e juorne nientemeno
spanne 'e panne 'a coppa a mmé
e me 'nfònne 'e panne mieje
ca se stévano a asciuttà ...

e mo vène 'sta zandraglia
e fà 'a guappa 'nfronte a mmé ?
ma cu' mmé fa palla corta
e se piglia 'a rasulata -

'a verèvo ca sbariàva
e penzavo : - ch è 'sta 'nzìria ?
comme a 'e ffèmmene succère
quanno 'e vvà a truvà 'o marchese ...
 ? -

 
Condividi e segnala Condividi e segnala - permalink - Segnala abuso
 
 
Vai alla Home Page del blog

© Italiaonline S.p.A. 2024Direzione e coordinamento di Libero Acquisition S.á r.l.P. IVA 03970540963