ChioggiaTv

OROSCOPO DI GINA 5.08-11.08


Gina,che dio te daga la gloria! come dice la mia cara nonnina! Gìna mi stupisci e mi conquisti con la tua arte culinaria: con questo caldo mi hai fatto trovare un piatto chioggiotto degno di un re e pure costosissimo: LE SEPOLINE! Sepoline,polenta,pomodori e cetrioli: estasi delle papille. Gina tu e le tue forme generose,tu e la tua traversa a fiori,tu che non hai un condizionatore ma a casa tua è sempre fresco e accogliente,tu amica degli astri...GRAZIE! E a voi lettori auguro di avere un'amica così!buona settimana,buone ferie o buon lavoro. Ah, dimenticavo,la dea bendata bacia gli arieti!
ARIETERugenti i arieti! se fussi el lider de na rock bend  ve magnaressi el publico. Che avè vacanse o no la vostra mente xè libera!AMICISIA E AMORE RICAMBIE LA VOSTRA FORSA DE ANEMO.
TOROScatanti e roboanti, el fiuto per i afari no ve mole mai,avè vogia de organixare feste,se fe barbe chiù cusinè ben le luganeghe!ATENTI CHE AVÈ EL FUOGO INTELE MUANDE!
XEMEIEcco,i xemei ora xè in analisi personale,sè che valutè in silensio,finalmente pì queti. FINALMENTE LA CAMOMILA FA EFETO.
CANCAROCociante dixeva: questione de filing,beh i cancari finalmente no xè pì nervoseti e sta setimana vede solo cuori e ucelini cinguetanti.AVÉ MESSO FIORI INTEI CANONI
LEONI leoni à capìo che per stare queti bià che i scolta manco le lagne altrui,come dixe el pì sagio: lassè che i se ciciola.DAI CHE SE VOLÉ L' ISTÀ XÈ APENA INISIÀ
VERGINEOk,un bel respiro e ogni fastidio xòle via,anca in amore,baste che ghe molè un ponto e ghe ridè de sora.TATATARA RA RA I VE GOT THE POWER
BILANSABilansa automatica eletronica de precisiòn,ouuu sè in ferie! moleghe un ponto! eddai! ò capio che i ve serche,ma na xè un lavoro! SE I VE VUOLE,DIXEGHE CHE I RISPETA LA FILA!
SCORPIONXà a genaro vò dito che l amore busse ale porte,divertimento,afiatamento felicità,e a chi che rompe na peà!TRALASSIÈ I FASTIDI DEL ULTIMO MINUTO,NO SCOLTELI E GODEVELA!
SAGITARIOSè un energy drink in carne e ossa,me ricordè ken el gueriero,ma per divertise no serve le stele de ocuto!MISURÈ L' ENERGIA,VANTELA PER L' INVERNO,STE' VICINI ALE PERSONE CHE PODÈ GIUTARE.
CAPRICORNONo acanirve,no dixè o cossì o niente,ricordeve che esiste tanti mexi toni,xè pecao! BATISTI DIXEVA NO DIRE NO,STASERA,ADESSO...
ACQUARIOAcquari latin lovers,acquari calienti a volte urticanti! Sè pexo de Medusa : i vè varde e i reste de piera!AL LAVORO O IN COMPAGNIA AMETÈ QUELO CHE NO VE COMODE.
PESSIEros e Venere ve lode e ve dà anca el baxo academico,idee,passiòn,pasiensa,avè scoperto el segreto del sucesso!CHI CHE VE AME VE SEGUE,NO PREOCUPEVE!
                                                    Elisabetta Donaggio