Creato da diaolo il 13/04/2008

el diaolo

vecio e poro diaolo rovina dai satanisti

 

 

« Storieta par NadalLETTERINA A BABO NADALE »

EL NODO D'AMOR

Post n°82 pubblicato il 20 Dicembre 2009 da diaolo

 

Tosi e tose scoltime ben cosa ve conto deso sul nodo d'amor che nò xè na posision del kamasutra me un tipico disnar de la provincia de Verona , se dopo el porta anca risultati sessuali non sò ma speraria de sì haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahaha dunque gera n'aolta.......
Su la fine del mile e tresento, là n’tela basa verso’l Mantovan, sù ch’el micio che svoda ‘l garda, lì soto dè valegio in quel dè borgheto, ghe xè un ponte che fèa  confine, fra Visconti e i Venesiani.
In chì ani e intè una guera dè lè tante, in un vespro infogà a là testa dè guerieri Milanesi riva  el Rè Giangaleazzo Visconti”.
Straco morto de fadifa e dè pugnar, dà l’arsura rinsechio “Malco” el ziga  “mio valente capitano, su la sponda dè sto rio sè dovesimo acampar par chè vojo riposar”
Fato el campo, el gobo Gonnella che dè corte fea’l bufon, dopo zena davanti dè un gran fogo conta la storia dè la sera : “in stò posto drento l’acqua ghè xè tante bele tose .. le ninfe.. che un crudele malefico, cò dà l’acqua  le vien fora né la note  par balar, in brute strie le diventa”
Ma la fola jera vera e de note fra i soldai indormesai, vinti strie intorno al fogo lè storse e lè scurla nel balar.
 Maico el valente capitano c’el dormia  cò n’ocio solo, el lè vede,e sè leva e el ghe va incontro, cò e ò vede el scapa e cori dè le strie, el valente capitan el tabar d’una de queste el riese de ciapar. Ho stupor, che bela gnoca che drentoghè xè sconta e sicome che xè scuro, più dè l’ocio contentar, val la man nel palpar, tuta note i resta insieme, ma a matina drento l’acqua Silvia gà a tornar, cò i oci lagrimosi, la stria ninfa, piena d’amor un fasoleto ingropà come pegno d’amor par el sò capitan.
El dì dopo, al gran balo dè corte in onore del rè, capitan Maico el vede fra è balarine, Silvia, la ninfa,che par amor è tornada fra i omeni,  i dù i se varda e cò i oci lì i rifà a l’amor, .
Isabella, la puta promessa del capitano, jelosa, “la stria la sria” drio la ghe ziga  e cò  riva le guardie par metarla al rogo, Maico, poarin se mete dè meso fin a farla scapar.
Ma à chi tempi tosati nò sé podeva e par questo le guardie le ò mete in preson;  ma la note ‘ntela segreta, compare la ninfa al so capitano e a ò porta né l’acqua cò ela par continuare a fare a l’amor
La matina, el re su la riva del Mincio, sercando el so capitano el cata de seda d’orada un fàsòl ingropa col nodo d’amor.
Contada ò la storia, ma le done del posto lè usa anca’nquò fare una sfoja de 4 ovi dè gaina e 700g de farina tirada fina fina, jutada cò dù cuciari de oio fin che là ven fina come la seda e jala  l’oro.
Tajada a quadreti Ghè mete po’ drento fata a balina, nà misia dè carne, la parte gentil lè la ninfa, de manzo 200g e polastro 200g, la parte pì forte lè’l capitan, un poco de mascio 100g  e  proscuto crudo 100g. E la storia con tuti i so umori : Formaj da gratar 100g, e pan gratà  50g , sale ,pever rosmarin, nose moscada.e ‘nà seola tritada . po’ le gira la pasta com’un fasoleto e le ingropa un becheto fasendoghe el nodo d’amor.
 Lesadi in tel acqua del fiume chè po’ l’è un bon brodo, magnenoli in brodo o suti col buro  
La URL per il Trackback di questo messaggio è:
https://blog.libero.it/porodiaolo/trackback.php?msg=8166016

I blog che hanno inviato un Trackback a questo messaggio:
Nessun trackback

 
Commenti al Post:
misurina56
misurina56 il 21/12/09 alle 14:34 via WEB
Che sarebbero i tortellini....che bella storia Diaolo...veramente...sarebbero i tortellini di Valeggio immagino...BONI!!!!Ora li mangerò con più piacere,conoscendo anche la storia che c'è dietro.... Molto bravo e paziente sei tu..a scrivere queste storie in dialette...lo so è una faticaccia.... ciao on bason....gnammmmmmmm...che boni....
 
diaolo
diaolo il 21/12/09 alle 15:27 via WEB
Cossa vuto mai ... le xè storie nostre e c'alchedun el lè gà scrite in talian e'lora mi è traduso.... però quea dei tortelini pardon dei gropi d'amor lè massa noa sè sente gà poca poesia anca tradota.... comunque magnemo e beemo hahahahaha hahaha
 
 
gilardi.carla
gilardi.carla il 21/12/09 alle 15:52 via WEB
Diaolo...che bea stà storia...anca se te disi che la sè poco poetica..mi la me piase assè!!!! E anca i torteini..ma seto che ghevo nà prozia a Valeggio??? Gà da essarghe restà ancora qualche me parente!!! BASONI E STRUCCOTONI DIAOLETTO!!!!
 
madonna59
madonna59 il 21/12/09 alle 20:59 via WEB
Mai avrei pensato che leggendo una favola d'amore mi sarebbe venuta fame!
Diaolon, i tortellini so' bbboni con tre bi, come si dice dalle mie parti....
E tu sei bbbono come loro!:-)))).....
Un basin.
 
diaolo
diaolo il 21/12/09 alle 21:33 via WEB
Par piasere nò ste ciamarli tortelini e conforndarli con quei Bolognesi.ostia ! quei de Bologna i gà la pasta tirada grosa come una cuerta da cavai e el ripien xe tuto dè mascio e con el gusto forte.... i nodi d'amor sii dai sò ch'el nome no xè meraviioso el par un capitolo del kamasutra ...... ma la pasta xè fina fina che la sè dresfa in boca e pò el ripien morbido elegante gentileeee cò spesie legere, col sugo saria coparli, solo buter fuso cò una fojeta de salvia o in brodo gentile de capon magari. hahahahahahaha hahahhahah
 
 
gilardi.carla
gilardi.carla il 21/12/09 alle 21:44 via WEB
Scusa....grazie dela correzion...ma tra tortelini bolognesi....nodi d'amore de Valeggio e morobini cremonesi....e dopo quà i me dise sempre de metarme in dieta!!! Un bason!!!
 
diaolo
diaolo il 21/12/09 alle 23:26 via WEB
si tosa metete in dieta..... ma...... de mantenimento hahahahahahahaha
 
madonna59
madonna59 il 22/12/09 alle 00:24 via WEB
brrrrrrr.....brrrrrrrrr........brrrrrrrrrr......
Potrei avere un bel piatto di "nodi d'amor" in brodo, per piacere?.....
Grazie!
Pago con un basin, va bene lo stesso?:-))):::
 
diaolo
diaolo il 22/12/09 alle 07:27 via WEB
subitooooooooooooooooo
 
 
gilardi.carla
gilardi.carla il 22/12/09 alle 14:46 via WEB
ANCA MIIIIIII...SUTI COL BURRO E SALVIA!!! Dò basini??? E anca un struccottooooo!!!! SMACK!!
 
 
madonna59
madonna59 il 22/12/09 alle 20:43 via WEB
Grazie....Nodino...erano squisiti, veramente ottimi!
Tu sì che sei un amico....speciale!
Doppio baciotto!
 
misurina56
misurina56 il 22/12/09 alle 15:31 via WEB
ostiaaaaaa....ahhahahhah...sempre incazzato sto Demoniaccio...ok...allora li chiameremo per sempre...NODI D'AMORE....che poesia....che finezza....che leggiadria....che voluttà.....che MAGNADA!!!!!!ahahahhahahahahahaha...ciaooooooo....
 
 
gilardi.carla
gilardi.carla il 23/12/09 alle 15:29 via WEB
DIAOLOOOOOO...MA CHE TENEROOOOOOOOOOOOO!!! SMACK!...BELLISSIMA CARTOLINA....SEI UN TESOROOOOOOOOOO!!! RISMACK!!!
 
madonna59
madonna59 il 23/12/09 alle 21:16 via WEB
Si, è stata proprio una splendida cartolina.
Grazie Diavoletto e tantissimi auguri.
Una marea di bacioni....
 
unicaintrigante
unicaintrigante il 24/12/09 alle 13:01 via WEB
Ti auguro un Natale ricco di emozioni, quelle vereeee
AUGURIIIII
Annarita
 
Gli Ospiti sono gli utenti non iscritti alla Community di Libero.
 

AREA PERSONALE

 

CONTATTA L'AUTORE

Nickname: diaolo
Se copi, violi le regole della Community Sesso: M
Età: 17
Prov: EE
 

ULTIME VISITE AL BLOG

nuncamasILARY.85amboilatiFebodprivacy4mulo43fausto.gillistromboli.valvdestperlocchioisab.srlstorm999Venus77Brsponda686f.signorini24
 
Citazioni nei Blog Amici: 2
 
 
 

© Italiaonline S.p.A. 2024Direzione e coordinamento di Libero Acquisition S.á r.l.P. IVA 03970540963