『『~Sadık Dostum~』』 (online#2019#cz) Türkçe dublaj ONLINE altyazılı izle

nansa0   20 August 2019   Comments Off on 『『~Sadık Dostum~』』 (online#2019#cz) Türkçe dublaj ONLINE altyazılı izle
Sadık Dostum 2019

Sadık Dostum (2019)

başlık : Sadık Dostum
Vizyon Tarihi : 2019-01-10
Puanı : 6.7/10 by 306 users
FilmleriSüre : 96 min.
Companies : Bona Film Group
Ülke : United States of America
Dil : Türkçe, English
Tür : Dram, Aile, Macera
Oyuncular : Ashley Judd, Jonah Hauer-King, Edward James Olmos, Alexandra Shipp, Chris Bauer, Barry Watson
Özet ve Detaylar : Sevimli bir köpek yavrusu olan Bella’yı terk edilmiş bir binada bulan Lucas, ne yapacağına karar veremez. Yavru köpeği tek başına bırakmak istemeyen Lucas, onu eve götürmek ister ancak annesi ile birlikte yaşadığı evin sahibi, eve köpek sokmaya izin vermez. Bella’yı bırakacak yer bulamayan Lucas çareyi köpeği gizlice eve sokmakta bulur. Sevimli köpek yeni evinden oldukça mutludur ve kısa sürede ailenin bir parçası haline gelir. Ancak onu komşulardan saklamak gün geçtikçe zorlaşır. Lucas, Bella’yı evde daha fazla saklayamayınca büyük bir risk alır. Gazilerin kaldığı bir hastanede çalışan genç adam, Bella’yı hastanede saklamaya başlar. Ancak Bella bir kontrol sırasında yakalanınca, ne yapacağına karar veremeyen Lucas’ın onu koruyucu bir aileye göndermekten başka çaresi kalmaz. Kilometrelerce uzağa gönderilen ve sahibinden ayrı kalmak istemeyen sevimli köpek, kilometrelerce uzakta evine geri dönmek için tehlikeli bir yolculuğa atılır.

Watch Sadık Dostum 2019 Full Online

Download Sadık Dostum 2019 Full HD Free

Play Movie Sadık Dostum 2019

Download Sadık Dostum 2019 Full Free HD

Tag : Sadık Dostum, A Dog’s Way Home, Türkçe Dublaj Sadık Dostum 2019 ne zaman çıkacak, Sadık Dostum 2019 Online, Sadık Dostum (2019) Filmini Türkçe Dublaj, Sadık Dostum 2019 Türkçe Dublaj İzle full hd tek parça, Sadık Dostum izle, film Sadık Dostum cinemaximum, Sadık Dostum Türkçe Dublaj İzle full hd tek parça, Sadık Dostum 2019 İndir Türkçe Dublaj 1080p, Sadık Dostum 2019 Filmini Türkçe Dublaj, Sadık Dostum 2019 Online Türkçe Dublaj, Sadık Dostum 2019, based on novel or book, new mexico, colorado, homelessness, based on a true story, cgi, pitbull, dog, lgbt, veteran, avalanche, gay couple, pet owner, animal control

『『~Sadık Dostum~』』 (online#2019#cz) Türkçe dublaj ONLINE altyazılı izleultima modifica: 2019-08-20T07:45:22+02:00da nansa0