dade

se vagheggia

 

AREA PERSONALE

 

ARCHIVIO MESSAGGI

 
 << Settembre 2024 >> 
 
LuMaMeGiVeSaDo
 
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
 
 

FACEBOOK

 
 

 

« pikkola ti amo sempre per la mia pikkola »

per la mia pikkola

Post n°11 pubblicato il 14 Agosto 2005 da dade_vagheggio
Foto di dade_vagheggio

Tu si na cosa grande p me. Na cosa ca m fa 'nnammurà. Na cosa ca si tu guard a me, m n mor accussì, guardann 'a te. Vurria sapè na cosa da te., pchè quann i t guard accussì, si pur tu t sient e murì e nun mo' dic, e nun mo' fai capì. Ma pchè. E dill, na vota sola, si pur tu stai trmman. E dim, ca m vuò bene. Cumm'io, cumm'io, cumm'io voglio bene a te. Tu si na cosa grande p me. Na cosa ca tu stes nun sai. Na cosa ca nun 'aggià vut mai, nu ben accussì, accussì grande. E dill, na vota sola, si pur tu stai trmman. E dill ca m vuò bene. Comm'io, comm'io, comm'io voglio bene a te. Tu si na cosa grande p me. Na cosa ca tu stes nun sai. Na cosa ca nun 'aggià vut mai, nu ben accussì, accussì grande. Accussì gtrande. Accussì grande.

 
 
 
Vai alla Home Page del blog
 
 

INFO


Un blog di: dade_vagheggio
Data di creazione: 06/08/2005
 

CERCA IN QUESTO BLOG

  Trova
 

CHI PUÒ SCRIVERE SUL BLOG

Tutti gli utenti registrati possono pubblicare messaggi e commenti in questo Blog.
 
RSS (Really simple syndication) Feed Atom
 
 
 

© Italiaonline S.p.A. 2024Direzione e coordinamento di Libero Acquisition S.á r.l.P. IVA 03970540963