Creato da fgjyikvjy il 16/05/2012
fgjyikvjy

Area personale

 

Archivio messaggi

 
 << Luglio 2024 >> 
 
LuMaMeGiVeSaDo
 
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
 
 

Cerca in questo Blog

  Trova
 

FACEBOOK

 
 

Ultime visite al Blog

amorino11giannyalfiericvjfhifgjyikvjyladolcessenzaFUNAMB0LAliomax1SUKARANBOjtrujgfsono_per_te0fante.59mosanti1955Angelica126gioia63gr
 

Chi puņ scrivere sul blog

Solo l'autore puņ pubblicare messaggi in questo Blog e tutti gli utenti registrati possono pubblicare commenti.
 
RSS (Really simple syndication) Feed Atom
 
 

 

Pulsar horloges hebben S... »

Plezier met Glam Rock Horloges

Post n°1 pubblicato il 16 Maggio 2012 da fgjyikvjy

Ik vind het niet leuk als mensen nemen hun horloges te serieus. Een horloge kan een stijlvol accessoire zijn, maar er is geen reden te houden formeel, en eerlijk gezegd, saai. Mannen en Horloges voor haarzijn ontworpen om allerlei gelegenheden, dus waarom niet een van die gelegenheden een leuke is? Dankzij de Glam Rock horloges, zijn funky fashion horloges niet verdwenen uit de mode.

Hoewel u zeker vinden uurwerken om een ​​zakelijke kleding te passen, zult u meestal vinden een assortiment van felle kleuren, opvallende designs en innovatieve stijl. Het is de perfecte uurwerk voor een pols onder de leeftijd van vijfendertig. Er is niets benauwd over hen en gelukkig, ik heb niet het gevoel dat mijn moeder toen ik draag ze. Maar ik heb ook niet het gevoel dat een tiener het dragen van een Baby-G horloge niet.

De keuzes zijn enorm ook. Siliconen armband, zon geel bezels, chronografen, sierlijke, extra grote, witte diamant versieringen-de lijst kan eeuwig doorgaan. Terwijl de oudere generaties kan worden huiverend op dit bericht, ik ben positief mijn generatie is hun hoofd knikken instemmend en vroeg me af waar ze kunnen vinden die gek horloges. Glam Rock horloges gemakkelijk grijpen de aandacht van passerbys-of dat nu een compliment of te fronsen bij een opgooien. Als je trek rebelse stijl, voeg ze toe aan je verzameling luxe horloges.

 

 

see more horloges Bell & Ross 42mm Model and horloges Omega Speedmaster

 
Condividi e segnala Condividi e segnala - permalink - Segnala abuso
 
 
Vai alla Home Page del blog
 

© Italiaonline S.p.A. 2024Direzione e coordinamento di Libero Acquisition S.á r.l.P. IVA 03970540963