Creato da noidueblu il 09/12/2008

laStanzaBlu

la nostra anima

 
 

 

« Messaggio #4PIOGGIA VENTO E.....AMORE! »

U CORI NUN PRITENNI...!

Post n°5 pubblicato il 11 Dicembre 2008 da noidueblu

Appuiatu ni un muru di petra sicca

Aspettu ca compari, luna china;

lu vogghiu diri a tia chiddru ca sentu,

chiddru ca ardi dintra lu me cori.

Aspettu ca t’affacci ‘n capu ‘u poiu,

e quannu lu chiarori mi fa vidiri,

sti manu ca ti fannu ‘na carizza,

tu sai chiddu ca ha fari, luna amica:

tu sai a ccu purtalla sta dulcizza.

Si iddra t’addumanna d’unni veni,

e si voli risposta sta ‘mmasciata,

tu dicci ca lu cori nun pritenni

e nun limusinìa…mezza vasata.

E nun turnari cchiù, ca nun mi trovi.

Si inveci ti talìa tutta affruntata,

e strinci li manu a pugnu ni lu pettu,

torna di cursa ccà, luna ruffiana!

Torna di cursa ccà…iu ccà t’aspettu!!

 

 

Traduzione

 

Il cuore non pretende

 

Appoggiato in un muretto di pietra a secco

Aspetto che compari, luna piena;

lo voglio dire a te quello che sento,

quello che arde dentro il mio cuore.

Aspetto che ti affacci da sopra il colle,

e quando il chiarore mi farà vedere,

queste mani che ti fanno una carezza,

tu sai quello che devi fare, luna amica:

tu sai a chi portarla questa dolcezza.

Se lei richiederà da dove viene,

e se pretende una risposta questa ambasceria,

tu dille che il cuore non pretende

e non elemosina…un mezzo bacio.

E non tornare più, perché non mi troverai.

Se invece (lei) ti guarda con pudore,

e stringe le mani a pugno sul petto,

torna di corsa qua, luna ruffiana!

Torna di corsa qua..io qua ti aspetto!

 
 
 
Vai alla Home Page del blog

AREA PERSONALE

 
 
 

ULTIME VISITE AL BLOG

veniventugiuditta_2008vera732atlantykoTrappolinaxrosadiferro
 
 
 
 

© Italiaonline S.p.A. 2024Direzione e coordinamento di Libero Acquisition S.á r.l.P. IVA 03970540963