Creato da charlev il 10/02/2010

Spero,Prego traiesc!

cucina,diete,muzica,.hobby...un pò di tutto!

 

« martiecownt down »

de 8 martie/8marzo

Post n°16 pubblicato il 07 Marzo 2010 da charlev
 

Glitter Photos

Glitter Photos

L'8 marzo la festa delle donne,in Romania e anche la festa della mamma.VOrrei dedicare quakche riga alla mamma di tutti noi .LA VERGINE MARIA.8MArtie e zia femeii,in ROmania e totodata si ziua mamei . de accea vreau sa dedic cateva randuri celei mai dragi si bune mame,MAICA NOASTRA PREaCURATA-SFANTA MAICA A DOMNULUI-SFANTA MARIA! Glitter Photos

Glitter Photos Zorica Latcu Teodosia - La Icoana Ta-poezie religioasa

 La Icoana Ta Prea Sfanta,/ Sufletu-mi cu dor implanta /Un manunchi de sarutari Pentr-a Tale indurari.

 Iti sarut piciorul Sfant, Ce-a sfintit acest pamant, Ca intr-a vietii cale, Sa merg pe urmele Tale.

 Tivul hainei Ti-l sarut, Eu, faptura cea de lut, Ca slavitul Tau vesmant Sa-mi fie acoperamant.

Si la urma indraznind, Catre mana Ta ma-ntind Ca Tu sa ma duci de mana Catre Fiul Tau Stapana ! Iar apoi, ca o pecete, Buza mea pe indelete Se apleaca in tacere Pe fata Ta cu durere Ca sa-nvete de la Tine, Taina tacerii depline.

de Zorica Latcu - Maica Teodosia Latcu

ce frumoase ganduri !!!!!!!!

Glitter Photos

O dedicatie speciala,pentru niste persoane speciale:mama,surorile mele LILI si FLORI,pentru mama sotului meu,si pentru toate fetele dragi mie de pe topikul VSFM,ptr prietena mea MIhaela din SUCEAVA  si ptr toate femeile ,in aceasta zi speciala

 UNA dedica speciale,per delle persone speciale:mia mamma,le mie sorelle Lili e FLORI,per mia suocera,per le mie care ragazze dal post VSFM,per mia amica MICHELA di Suceava,e per tutte le donne ,in questo giorno speciale: UN'eterna primavera ,piena di tanta serenità e felicita!(la scritta glitter)

Glitter Words

-si gandul imi zboara acum la cineva tare drag mie ,care nu mai este printre noi,bunicuta mea draga! sunt departe si nu-i pot duce macar o floare la mormant ,dar i le aduc asa/ traduzione in italiano: -il pensiero mi vola ad persona molto cara ,che non c'e più ,la mia cara nonnina! sono lontano e non posso portarli dei fiori li al cimitero,ma i li porto cosi: Glitter Photos

 
 
 
Vai alla Home Page del blog

AREA PERSONALE

 

TAG

 

ARCHIVIO MESSAGGI

 
 << Luglio 2024 >> 
 
LuMaMeGiVeSaDo
 
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
 
 

CERCA IN QUESTO BLOG

  Trova
 

FACEBOOK

 
 

ULTIME VISITE AL BLOG

elenamihai1990antonio.palmasmirella.anceschifabioangmonicamehrabianna_sopranosecondocharlevpiero.bertinettiascr2007SirStephen.61mariacorettapsicologiaforensesasacinemancile54orologionuovo
 

ULTIMI COMMENTI

CHI PUņ SCRIVERE SUL BLOG

Solo l'autore puņ pubblicare messaggi in questo Blog e tutti gli utenti registrati possono pubblicare commenti.
 
RSS (Really simple syndication) Feed Atom
 
 

sil

 
 
 

© Italiaonline S.p.A. 2024Direzione e coordinamento di Libero Acquisition S.á r.l.P. IVA 03970540963