Eu...Anna-Marya!!!

Controversata, suspicioasa, imprevizibila, hazlie...si totusi serioasa.

 

ARCHIVIO MESSAGGI

 
 << Agosto 2024 >> 
 
LuMaMeGiVeSaDo
 
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
 
 

AREA PERSONALE

 

TAG

 

CERCA IN QUESTO BLOG

  Trova
 

FACEBOOK

 
 

ULTIME VISITE AL BLOG

Montalbano_68mi.fermoFotoGrafixunamamma1lorien64QBa38SE_LO_VU0Ilauradea11ea.jooblerobroscopTRIPLE_XXXmartina.2008mfrancescomonaco74irticusDgVoice
 

CHI PUņ SCRIVERE SUL BLOG

Solo l'autore puņ pubblicare messaggi in questo Blog e tutti gli utenti registrati possono pubblicare commenti.
I messaggi e i commenti sono moderati dall'autore del blog, verranno verificati e pubblicati a sua discrezione.
 
 
RSS (Really simple syndication) Feed Atom
 

I MIEI LINK PREFERITI

 

« INDIMENTICABILEper te...J.Groban »

Gānduri rătăcite....

Post n°118 pubblicato il 07 Gennaio 2010 da missanamaria

  Vreau să-mi crească aripi şi să pot zbura...unde? Niciunde! Vreau să pot fi liberă, vreau să alerg şi vântul să mă alinte cu degetele prin păr, vreau să râd de fericire căci soarele îmi alintă obraji si vreau să gem de împlinire când ploaia îmi sărută buzele-mi fierbinţi.... Nu sunt liberă căci căsnicia mea ma forţează să fiu sobră în toate. Să nu râd doar să zâmbesc pentru a nu fi catalogată drept neserioasă, să nu port blugi ci costume clasice ca, să nu mi se pună "o etichetă nefaforabilă", să nu îmi fac prieteni căci ei mă vor vinde primii, să nu...să nu...., să nu.....

Vreau să cânt chiar dacă nu am voce, vreau să mă joc chiar dacă nu mai sunt copil, vreau să colorez chiar dacă a trecut vârsta visării, vreau să plâng şi cineva să mă ţină în braţe când mă simt singură.....vreau!

Dar vreau şi să fiu lăsată să fac ceea ce simt, să mă lase să lupt chiar dacă e primejdios, vreau să simt tăiuşul rateului, vreau să TRĂIESC! Nu mai vreau ca alţii să decidă pentru mine şi să-mi coordoneze tot ce urmează să fac.....

Gânduri rătăcite şi poate chiar pierdute.........

 
 
 
Vai alla Home Page del blog
 
 

INFO


Un blog di: missanamaria
Data di creazione: 04/08/2008
 
 

© Italiaonline S.p.A. 2024Direzione e coordinamento di Libero Acquisition S.á r.l.P. IVA 03970540963