Creato da oyuntc il 24/08/2011
en iyi oyunlar bu sitededir.

Area personale

 

Tag

 

Archivio messaggi

 
 << Ottobre 2024 >> 
 
LuMaMeGiVeSaDo
 
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
 
 

Cerca in questo Blog

  Trova
 

FACEBOOK

 
 

Ultime visite al Blog

psicologiaforenseoyuntcbluesandsoul_1961YOSURRandreadialbineaagapanFanny_Wilmotpalma99poyunufoikikisilikoyunlarfataanticaL.eleganza.dl.ricciorobi19700cercoilcoraggiozimi0
 

Chi puņ scrivere sul blog

Solo l'autore puņ pubblicare messaggi in questo Blog e tutti gli utenti registrati possono pubblicare commenti.
 
RSS (Really simple syndication) Feed Atom
 
 

 

« Ezgi OyunDü&#351; Oyun »

Kopya Oyun

Post n°35 pubblicato il 28 Settembre 2013 da oyuntc

Bu sadece bu oyun kamu taktığı için futbol. EA Sports oyun yapımcı Shaun Pejic yaşıyor ve nefes, her gün başka bir futbol. İngiliz oyun geliştiricisi kurumlarında çalışan EA Sports' Vancouver studio, uzak biraz zaman aldı sanal pitch hakkında konuşmak FIFA 14, en son çok yıllık taksit kopya oyun uluslararası bestseller. İşte bazı ipuçları ve püf noktaları düz üreticiden ağzına benzer.

En sevdiğiniz takım FIFA?

Liverpool - ben desteklenen Liverpool sürece ben hatırlıyorum. İngiltere'de büyüyen, Anfield idi sadece 40 dakika mesafede evime, ve bir çocukken hatırlıyorum dönüm üzerinde TV arayan Liverpool sonucu pasta önce sonuç babamın ekibi (bir Lig oynayan anda 2 takım), getting beni annem ile dertte.

Ne için tavsiye var mı aşk oyunları aşk oyunları oynayan birisi olarak bu takım?

Bir geçiş yapmak için sabırsızlanıyoruz Daniel Sturridge. O bir gizli hazine ve geleceğin yıldızı için Liverpool ve İngiltere. Diye mümkün dövüş oyunları kapalı tutun savunucuları kullanarak yeni Korumak Topu özelliğinin yanı sıra sahip iyi feet damlamasına etrafında savunucuları ne zaman ele almaktadır uçmak.

Peki iyi şekilde yararlanmak için kesin hareketler?

En iyi şey hakkında kesin hareketler olduğunu gerçekçi oynamak için Futbol (Soccer) ile dışarıdan arkadaşlar. Ne zaman dışarıda oynarken, eğer birine çalışan olabildiğince hızlı size karşı, tüm sen lüzum-e doğru yapmak bir yan adım atın ve çalıştırın gelmeden hemen o yönde. Alacağını ona birkaç adım yavaşlamasına, dönüş hızı ve daha sonra inşa yetişmek için. Düşünmek hakkında bu oyunu oynarken çok yardımcı olur.

Kimler go-to gölcü, ve ne iyi şekilde yararlanmak için Saf Çekim teknolojisi?

Hakkında çok şey Saf olan bir oyuncunun Atış, oyunda dışından topa vurmak kutu ile, yeni top fiziği biz bu yıl uygulanacak. İlerlemeli oyunlar Size daha iyi bir şans olabilir puanlama üst köşesinde kontrol ederken net, dünyanın en iyi oyuncularına gibi Messi, Ronaldo, Bale ve tabii ki, Daniel Sturridge.

Ne stratejiyi gerçekleştirmek için iyi bir savunma?

Bir küçük hile savunma yaparken değil sprint yönelik saldırgan formasını top. Yavaşlatmak, jokey ve tahmin nerede hanginizin doğru drıbble. Bu iyi bir şans verecektir off topu almak için ve sonra ona karşı atak.

Nasıl seversin oluşturmak için FIFA friv Ultimate Team, ve bazı oyuncuları kim?

Geçmişte kullandım aramak için hızlı, güçlü bir oyuncu, ama ben bu yıl, çeşitli oyuncular arıyoruz aslında amacıyla boyunca iyi bir denge var benim takımım. Birkaç benim ilk imza günleri olacak büyük bir hedef adam gibi Ibrahimovic, daha küçük, ama oyuncu çevik bir grup ile teknik nitelikler, Iniesta gibi, oyunu kontrol etmek ortasında park. Son olarak, bir oyuncu istiyorum çalıştırabilirsiniz gün boyu dışarı çalışmaları ve diğer oyuncular sahada, bu yüzden bir oyuncu arıyor olacağım gibi Yaya Toure.

Hangi stratejileri musunuz istihdam çekerken bu ekip dışarı karşı rekabet?

Ben oynamak çok defansif bir oyun. Evet, biliyorum ki gerçekten sıkıcı ve sinir bozucu karşı oynamak için, ama o da benim. Seviyorum arka oturma kullanarak yeni Takım arkadaşı Zeka, icar rakibin pas etrafında kendi yarı, konum düşünüyor ve sonra da Barcelona gibi...BOOM, ben topu almak onları kapalı grev ve bir gol dış kutusunda önce onlar bile ne fark oluyor. 1:0 bana! Ve sonra ben defansif oynarken geri. Ben gibi rakipler boşa çıkarmak için.

 
Condividi e segnala Condividi e segnala - permalink - Segnala abuso
 
 
Vai alla Home Page del blog
 

© Italiaonline S.p.A. 2024Direzione e coordinamento di Libero Acquisition S.á r.l.P. IVA 03970540963