Creato da hftghfte il 09/07/2013
rabatjoggesko2013.dk

Area personale

 

Tag

 

Archivio messaggi

 
 << Luglio 2024 >> 
 
LuMaMeGiVeSaDo
 
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
 
 

Cerca in questo Blog

  Trova
 

FACEBOOK

 
 

Ultime visite al Blog

cercoilcoraggioSky_Eaglemauriziocamagnastrong_passionscoopvolantiMarquisDeLaPhoenixhftghfte
 

Chi puņ scrivere sul blog

Solo l'autore puņ pubblicare messaggi in questo Blog e tutti gli utenti registrati possono pubblicare commenti.
 
RSS (Really simple syndication) Feed Atom
 
 

 

« rabatjoggesko2013.dk,air...rabatjoggesko2013.dk,air... »

rabatjoggesko2013.dk,air max 2012 dame

Post n°2 pubblicato il 10 Luglio 2013 da hftghfte
 

Rogers udtrykte på vegne af det team Liverpool for hans støtte: "air max 2012 dame For os er det nu fuldt ud støtter ham, han er en Liverpool familien er en vigtig del af fremtiden Selv hvis han ikke kan spille, han stadig er vi meget. vigtigt, og jeg tror, ​​han vil bo på Liverpool, har jeg og hans agent Perret - Guardiola (Spanien træner Pep Guardiola storebror) talte med ham om støtte Suarez Liverpool praksis glad for jeg tror Suarez har aldrig svigtet mig. "

 

Selvom Liverpool ikke ønsker at give slip på Suarez, men Suarez jeg derned hjerte. Ifølge "Daily Star avis," sagde Suarez og Liverpool i dialogen på højt plan i næste uge, hans agent Perret - vil Guardiola og Liverpool næste uge bestemme forhandlinger på højt niveau. I virkeligheden er dette, men et påskud bide tilfælde, såfremt Liverpool ikke kan kvalificere sig til Champions League næste sæson, så agter at forlade dette på Suarez. Dagens 10-spil suspension, men han flygtede Liverpool katalysatorer.

 

Suarez suspendering også mulighed for Uruguay fodboldforbund FA meget ulykkelig, en mand ved navn Fernando embedsmand sagde i et interview: air max 2013 danmark "Jeg kender ikke dette forbud er rigtigt eller forkert, fordi jeg ikke forstår de regler og forskrifter i FA Men jeg ved, at briterne er hyklere, ville de have en dobbelt standard. " 

 
Condividi e segnala Condividi e segnala - permalink - Segnala abuso
 
 
Vai alla Home Page del blog
 

© Italiaonline S.p.A. 2024Direzione e coordinamento di Libero Acquisition S.á r.l.P. IVA 03970540963