Area personale

 

Archivio messaggi

 
 << Ottobre 2024 >> 
 
LuMaMeGiVeSaDo
 
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
 
 

Cerca in questo Blog

  Trova
 

FACEBOOK

 
 

Ultime visite al Blog

monellaccio19cielostellepianeticassetta2alphabethaaacer.250prefazione09m12ps12surfinia60amorino11BuhBohBihcuorevagabondo_1962Dott.FiccagliaFLORESDEUSTADsalvatorangelo1956marabertow
 

Ultimi commenti

Un saluto dal 2024
Inviato da: cassetta2
il 30/07/2024 alle 21:06
 
Un saluto dal 2023
Inviato da: cassetta2
il 31/12/2023 alle 10:04
 
Si possono percorrere milioni di chilometri in una sola...
Inviato da: cassetta2
il 18/03/2020 alle 18:07
 
Se ora studiamo geografia č anche grazie ai Greci che hanno...
Inviato da: chiaracarboni90
il 31/05/2011 alle 09:35
 
...argomentazione "didascalica"; ma...
Inviato da: alogico
il 05/11/2010 alle 18:49
 
 

Chi puņ scrivere sul blog

Solo l'autore puņ pubblicare messaggi in questo Blog e tutti gli utenti registrati possono pubblicare commenti.
 
RSS (Really simple syndication) Feed Atom
 
 
Creato da: rond il 15/05/2009
didassi di filosofia pedagogia storia scienze sociali

 

 
« buon anno 2017preghiera di san cipriano »

santa brigida in siciliano

Post n°274 pubblicato il 21 Gennaio 2017 da rond
 

Queste si recitano per 3 anni e sono seguite da 7 Padre Nostro e 7 Ave Maria :

 

Parti di Santa Briccita


Briccita santa 'nginucchiunu stava
davanti a un Crucifissu ca chiangiva,
la Santa Passioni cunsidrava,
la cruna di li spini si mintiva,
e cu na manu na torcia addumava,
cu l'antra manu un libbru ca liggiva:
Gesù ti pregu di la me 'ntinzioni:
rivelami la Santa Passioni.
Lu Crucifissu ca c'arrispunniu,
t'annu ca santa Briccita parlau,
ci cuntà li flagelli ca patìu
e la Passioni ci la rivilau.
Briccita cadì 'nterra e scanuscìu,
tuttu lu pettu 'i larmi si lavau.
Briccita do stillariu 'nnammurata
ti vogliu dari socchi ti prumisi,
a cu si penti di li so' piccata
l'abbrazzu e mi lu portu 'mparadisi.
Quannu ddu Giuda maccu mi tradìu 
t’annu du muffuluna mi jittàu, 
chisti sunu li peni ch’haju patutu: 
setti surdati attaccavanu a mia 
Deci pugna a li labbra m'hanu datu 
setti voti cadivu pi la via.
'Nta setti mazzi di spini mi 'nfasciàru 
unu chi mi battìa cu la catina 
non putìa stari susutu a la matina 
ca era niru chiù di lu cravuni. 
'Nta 'dda notti ca mi fracillaru 
tri ossa di la spadda mi niscèru. 
T’annu spuntò la stidda matutina. 
pi 'na parola 'i me' matri mischina 
appi seicentuvinti muffuluni. 
Pilatu s’affaccia’ di lu barcuni 
e contra di li Judei si misi a diri: 
Ch'ancora vi ni vuliti saziàri? 
Chi omu è chissu e lassatulu jiri 
È fracillatu e non po' chiù campari! 
Rispunnìu la turba ‘ncoscienti: 
lu vulèmu nui crucificari 
Comu di novu m'appiru a 'n putìri 
di novu si mittèru a fracillari. 
Quannu a monti Carvaniu mi 'nchianàru 
'na corda a lu coddu m’attaccàru 
e tutti li capiddi mi scipparu 
na cruci nda li spaddi mi minteru 
pi tutta la città mi cunnucèru 
ddà m'hannu datu na spinta mortali 
m'hannu siccatu li nerbi e li vini 
cadìu ddà'nterra cu tutta la cruci 
era tanta pisanti la me' cruci 
la facci e li jinocchia mi scurciài, 
di nudda cosa a mia mi ni dispiaci 
quantu ch’appressu a mia me' matri duci 
acchianava e chiangìa senza cunsolu, 
dicennu : figghiu miu moru moru-. 
Cu pi quaranta jorna si la dici 
la Vergini Maria lu binidici, 
cu pi quaranta jorna la dirà 
peni d'infernu non ni passirà, 
cu pi quaranta jorna la fa diri 
peni d'infennu non ni po' patìri, 
e tri jorna prima di lu so muriri 
Santa Briccita ci lu sapi a diri. 
Chista è a prijera do Signuri nostru, 
dicemmu n’Avirmaria e Paternostru. 

 

 

 
Condividi e segnala Condividi e segnala - permalink - Segnala abuso
 
 
Vai alla Home Page del blog

© Italiaonline S.p.A. 2024Direzione e coordinamento di Libero Acquisition S.á r.l.P. IVA 03970540963