AMORE

AMORE

Creato da nykole3 il 23/04/2010

Ultime visite al Blog

nykole3KYKY014tempo_instabilecassetta2soliman06ONLYONEMAN1partnermaschioprofilo.maschileArtinfiorethe_namelessDraghetto_2021CrossPurposesSeguendo.1.sognoSEMPLICE.E.DOLCE
 
 

Ultimi commenti

grazie de le sue parole
Inviato da: nykole3
il 22/12/2017 alle 21:30
 
GRAZIE DI COMMENTO.BUONA DOMENICA
Inviato da: nykole3
il 23/10/2011 alle 10:13
 
Questo post è meraviglioso e tremendamente vero! ^_^...
Inviato da: yvesrocher.bijoux
il 20/10/2011 alle 13:58
 
Grazie per aver visitato il blog del "nostro caro...
Inviato da: blaskina88
il 16/10/2011 alle 15:56
 
..la maschera...double-face del clown è dolcemente...
Inviato da: livelive3
il 11/10/2011 alle 06:08
 
 

Contatta l'autore

Nickname: nykole3
Se copi, violi le regole della Community Sesso: F
Età: 50
Prov: RM
 

Area personale

 

Archivio messaggi

 
 << Agosto 2024 >> 
 
LuMaMeGiVeSaDo
 
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
 
 

FACEBOOK

 
 

I miei link preferiti

 
Citazioni nei Blog Amici: 2
 

Archivio messaggi

 
 << Agosto 2024 >> 
 
LuMaMeGiVeSaDo
 
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
 
 

 

« TE IUBESCA CHINEZISOR.... »

TE IUBESC RAUTATE CU OCHI FRUMOSI

Post n°900 pubblicato il 15 Agosto 2021 da nykole3

Te iubesc și nu înțeleg cum ar fi posibil să existe alte multe lucruri mai importante decât faptul că eu te iubesc pe tine. Te iubesc acum, aici, atât cât pot, atât cât știu...te iubesc în fiecare cuvânt pe care n-am apucat încă să ți-l spun...pentru fiecare lacrimă născută de dorul tău, pentru fiecare teamă de-a ta pe care n-o vei mărturisi nimănui, pentru toate privirile și strângerile în brațe. Te iubesc oricum ai fi, oricum aș fi eu. Ești gândul care mă înmoaie și mă face să visez, să scriu rânduri întregi despre iubire, să uit de restul lumii și de timpul care trece atât de repede. Te iubesc și asta îmi dă curaj să spun oricui mă întreabă, fără să îmi pese cât de fraieră mă cred unii sau cât de mult râd alții. Te iubesc așa cum mulți nu știu să spună sau să simtă. Te iubesc pentru că nu mai știu ce am fost înainte să apari tu și pentru că nu voi mai fi la fel. Te iubesc așa, întreg, nu pe bucăți, nu pe fragmente și pentru că ești mai important decât mine. Te iubesc pentru toate gândurile bune pe care, iubitule, le-am găsit în mintea mea, pentru toate emoțiile, frământările, așteptările, dorințele, tristețile și bucuriile...și nu în ultimul rând pentru căldura din ochii tăi și pentru blândețea și seninătatea ta. Dacă ar fi să mai iubesc vreodată și aș putea să aleg, aș vrea să te iubesc pe tine din nou, fără nici o îndoială. Pentru tine vreau să trăiesc, pentru tine vreau să iubesc, să visez și să iert.
Vreau să-mi las pașii să găsească ei singuri calea spre împlinirea viselor, pentru că numai tu ești în ochii mei, în gândul meu, în inima și în sufletul meu, ești totul și ești peste tot în jurul meu. Închide doar ochii și ascultă ce îți spun...te iubesc, te admir, te ador și te doresc numai al meu să fii mereu. Te iubesc, din tot sufletul! Eu te iubesc cel mai mult, sunt sigură că eu te-am iubit cel mai mult și sunt sigură că eu te voi iubi mereu... cel mai mult! Ești totul în viața mea. Te ador! Te iubesc! Sunt fericită că te-am ales pe tine, sunt fericită că exiști în viața mea, tu ai umplut acel gol din inima mea pustiită de lacrimi și de un dor nemărginit. Dragostea mea, doar ție ți-o dăruiesc, cheia inimii mele în dar tu s-o primești, și vei fi mereu stăpân doar tu la poarta sa, și atunci voi fi doar eu, mireasa ta! TE IUBESC nu doar pentru ceea ce ești, ci pentru ceea ce sunt eu când sunt cu tine. TE IUBESC 

 
 
 
Vai alla Home Page del blog
 
 

© Italiaonline S.p.A. 2024Direzione e coordinamento di Libero Acquisition S.á r.l.P. IVA 03970540963