Creato da umamau0 il 15/04/2008

Sarcophaga Carnaria

ciò che è non può essere vero

 

 

« “Ho vissuto nelle scarpe...When I was a Greench »

Stidda

Post n°43 pubblicato il 11 Dicembre 2014 da umamau0
Foto di umamau0

 

 

 

 

Putissi diri, comu dinnu l'autri, chi sì 'na Rosa,
ma, si sapi, chi non c'è Rosa senza spina.
Chiddu chi dinnu pì mia non cunta, è poca cosa,
tu non sì nnu sciuri chi ssicca,
tu sì 'na Stidda chi brilla da sira 'nzin'a matina.
Si, sì 'na Stidda: 'na Stidda i Ficarazza!
Chi cu spini longhi e cà punta fina, u cori mi trapassa.
Ma, sutta a scorcia dura e pungenti, u sacciu, hai 'nu cori duci e zzuccarusu
Pì chistu, mi ccuntentu mi stringiu i renti, e non fazzu u miraculusu
E quandu tu riri e mi fai 'na carizza, u duluri 'nta nnenti passa.
Certi voti, però, mi cciuncu, mi cciuncu e griru:
"Ahi! quanti cazz'i spini chi avi 'sta Ficarazza!"

Paloma negra

 

 

 

 

 
 
 
Vai alla Home Page del blog

PATRICIA HIGHSMITH

"Non capisco la gente a cui piace far rumore; di conseguenza la temo, e poiché la temo, la odio. é un circolo vizioso emotivo"

 

 

ULTIME VISITE AL BLOG

Frittarellaarcadia73littlewalterLady_Warmariomancino.mcassetta2venere_privata.xbruce_bellozummi0alphabethaamary.dark35OssimoroTossic0FlautoDiVertebraMerube
 
 

© Italiaonline S.p.A. 2024Direzione e coordinamento di Libero Acquisition S.á r.l.P. IVA 03970540963