Creato da Alpina68 il 11/03/2009
 

Alpina - Alma

Pak, fare pak nga unë

 

 

« RASTËSISHTPerfect video »

SI BEMOL

Post n°314 pubblicato il 06 Giugno 2014 da Alpina68
 

SI BEMOL


O zë i ëmbël që ma rrit tensionin
e më bën të ndihem si re ngarkuar me shi,
derdhu qetësisht në shkallë sipërore,
ndërsa shkruaj në korda ndonjë marrëzi.



PARA SE TË FLE


unë do të pres
nën hijen e një lapsi,
e ti vrapon drejt meje
shkronjë pas shkronje,
fjalë pas fjale
dhe më futesh pa kuptuar
në mendje

unë do të pres
nën hijen e një flete
të shkruajmë tok
përralla me mbretër.



PARA TEJE


Sa shpesh më ndodh të jem turbulluar,
Si para avujve mbi gotën e verës,
Dilemat dallgëzojnë në rrathë me ngjyra,
Mirazh i paprekshëm buzët e tua.

Të të pi, rrëkëllyer me një gllënjkë?
A të të puth ngadalë, e të dehem e tëra?
Më thuaj, si prishet para gotës magjia?



Provimi i maturës


Tridhjetë maji
me maja të mprehta
ankthi e stresi
për mua më shumë
se sa për time bijë.

Sukseset kanë qenë
udhëtaret e saj
që nga lindja,
por sot ndihem
e lënë mënjanë
pa mundur t’ja shoh
në sy xixat.

Bie shi jashtë
e më tepër brenda meje.

 

Alma BEGAJ

 

 

 

 
 
 
Vai alla Home Page del blog

 

ULTIME VISITE AL BLOG

acquasalata010E_L_SAlpina68DRAGO_18almabegajgibran22cara.callaalpinisti1mi.descrivoNORMAGIUMELLIantropoeticolacky.procinomarlow17piccolobruttocattivo
 

ARCHIVIO MESSAGGI

 
 << Luglio 2024 >> 
 
LuMaMeGiVeSaDo
 
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
 
 

 

FACEBOOK

 
 

ENIGMA - MEACULPA

 

AREA PERSONALE

 

 

TAG

 

CERCA IN QUESTO BLOG

  Trova
 

 
Citazioni nei Blog Amici: 1
 

MATTI BUONANOTTE PRINCIPESSA TESTO

 

 

CHI PUò SCRIVERE SUL BLOG

Solo l'autore può pubblicare messaggi e commenti in questo Blog.
 

 
 

 

 
RSS (Really simple syndication) Feed Atom
 

 

 
 
Template creato da STELLINACADENTE20