Commedia - Mogli e Buoi dei partiti tuoi

ATTO PRIMO - Scena 1

Rocco e PasqualinoResidenza di Rocco PignataSalotto di media fattura, porta centrale e due lateraliTavolo e credenza con foto di Stalin e GramsciROCCO  (ingresso dal centro) Uomo di circa cinquant’anni, abbastanza robusto. Vestito in maniera semplice. Abbastanza scontroso.Rocco - Ma vadda chi sava gniuttiri un povirazzu…. Cocchi gnonnu mi  taccunu (guarda l’orologio)  Vuria sapiri si ta…
 

ATTO PRIMO - scena 2

...
 

ATTO PRIMO - scena 3

...
 

ATTO PRIMO - scena 4

 Rosina –Cettu chi stu cristianu non avia a’canusciri a Roccu,senno’ non  penzu chi ci ciccava u votu!Basta chi unu ci parra du pattitu e subutu Roccu non ragiuna cchiu’e ci ‘nchiana u sangu ‘nta testa!!!Lucia –Allura,Ma’,cm’annamu?E’ tuttu prontu pi stasera?Mi raccumannu,vogghiu fari bella figura!Rosina –Nooo!Mu scuddai completamenti chi stasera ni puttavi a’ canusciri u to…
 

ATTO PRIMO - scena 5

..
 

ATTO PRIMO - Scena 6

..
 

Scena 7

Pasquale rivolgendosi al padre.Pasquale – Ma tu guarda che cafone. Gli metterei le mani addosso!Nicola – No! Sono io che dovrei mettere le mani addosso a te. Ti avevo detto che ti dovevi informare sulla famiglia, invece no! Mi dicevi è una brava ragazza, di buona famiglia. Ha i soldi… il padre è un brav’uomo……
 

Scena 8

Rocco da destra insieme a RosinaRocco - Ancora ka siti??Pasquale – Ma signor Pignata!!!!Nicola – Pignata… che cognome!!! Solo per questo… Una Pignata sposata con un Nobile…!!!Rocco – Nobili si è dintra, caro lei. Si po’ aviri un cognome bellissimu, ma si unu è un disgraziatu e buzzurru…E’ comu aviri un piattu d’argentu e poi…
 

Scena 9

Pasqualino – (dal centro) Buonasera a tutti!!Rocco – Ora semu a postu! Ci mancava sulu chistu pi completari l’opera!Pasqualino – Ahhhh… vuiautri ata essiri i parenti novi. Lucia si puttau a testa.(Osserva l’uomo con la testa fasciata) Ma non avita iessiri di ‘sti patti. Viniti da Rabbia Esaurita veru?Tu si chinnu chi sava maritari cu…
 

Scena 10

Rocco – Finalmente… ‘na picca i paci… chi famigghia… chi fami gghia… menu mali chi n’acciggemmu subitu. Pasqualino -  Scusate… ma io haiu l’impressioni chi ‘st’incontru non annuu troppu beniRosina – Speru chi tu si suddisfattu di chiddu chi facisti… nostra figna è veramente ‘namurata di stu fignolu e tu ci spizzasti u cori.Rocco –…